Τρίτη 22 Απριλίου 2008

Ηλίας Πετρόπουλος


Η Ποίηση είναι μια απάτη / κι ο Ποιητής αρχιψεύταρος. / Μόνο το Σώμα που λατρεύεις υπάρχει.

------------------------

Πουτάνα Μνήμη, / άσε με, λιγάκι, ήσυχο. / Μάσε τα ξεσκλίδια σου / και χάσου από μπροστά μου, / ξεκωλιάρα Μνήμη.

---------------------------


Μα, δεν είναι περίεργο / ένας κυνικός σαν κι εμένα / να βασανίζεται από αισθήματα; / Δεν είναι άδικο;

---------------------------

Γέρασα. / Καλύτερα που γέρασα / - αν έτσι πρόκειται να βρω τη γαλήνη.

----------------------------

Προχτές, είδα τη μάπα μου στην τηλεόραση. / Την είδα και έφριξα και αναλογίστηκα: / ποιος είναι αυτός ο πουστόγερος;


-----------------------------

Φουμάρω σαν τσιμινιέρα. / Έτσι νοιώθω ελεύθερος / στην κατάκτηση του ιδιωτικού μου καρκίνου.

-------------------------------

Αχ, αυτοί [εμείς] οι μετριοπαθείς επαναστάτες. / Αχ, αυτοί [εμείς] που φοράνε κουστούμι τρουά-πιες. /
Αχ, αυτοί [εμείς] που γαμάνε με τα λεφτά τους.

-------------------------------

Στην πατρίδα μου / χειροκροτούν τον Ποιητή / μόνον όταν αυτοκτονήσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια: