Τρίτη 6 Μαΐου 2008

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΣΕ ΜΙ ΜΑΤΖΟΡΕ ή ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ, Η ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ

Κάθομαι άνεργος. Αν και ο ήλιος δεν υπάρχει οι αχτίδες του με θηλάζουν.
Περιμένω το καλοκαίρι. Δεν ξέρω αν θα ρθει και ιδρώνω. Σχεδιάζω καποίο θαύμα.
Ένα θαύμα που φυτρώνει ανάμεσα στα πόδια κάποιας ηλίθιας ή στις παλάμες κάποιου αγγειοπλάστη από το Πλατανίτσι. Έχω κάνει το κορμί μου ένα τεράστιο χάρτη. Παντού σε αυτό υπάρχουν θησαυροί και περίσσια αυτοεκτίμηση για μένα,οι άλλοι δεν παν να γαμηθούν (με μένα;).

Φυλάω σε ένα κουτί με χρυσά κόπρανα και τα πράγματα σου. Εκεί έχω και μια καρδιά. Εκεί έχω και 50 ευρώ για προφυλακτικά και προμήθειες για την κάποια καταστροφή (η δημιουργία της κοστίζει πολλά. Τις συνέπειες τις αφήνω δίπλα απο το κρεβάτι).

Νύχτώνει.Κάποια Μουσική από ένα μαστουρωμένο σώμα με κάλει. Το κινητό μου χτυπά.Κοιτάω την επίχρυση οθόνη. Γράφει ''ντιβανοκασέλα''.Από το μπαλκόνι μου βλέπω τάφους,πρεζόνια,δυο μαλάκες να πίνουν,υποχθόνια έπιπλα,τσαρλατάνοι οργανόπαιχτες.Είμαι σίγουρος - είμαι έγκυος και παιδί που θα γεννήσω θα ΄ναι ΕΓΩ.Αν είναι κορίτσι θα το βαφτίσω ΄΄ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ΄΄.Αν είναι αγόρι θα το βαφτίσω ΄΄ΟΡΓΑΣΜΟ΄΄.

Συνεχίζει να νυχτώνει. Μπροστά μου ένα δείπνο. Θα φάμε απόψε και χαίρομαι που θα φάμε. Αλλά δεν χαίρομαι,γιατί αν χαίρομαι δεν μπορώ να δημιουργήσω και τότε πραγματικά δεν θα χαίρομαι. Έχω μπερδευτεί. Όχι δεν έχω μπερδευτεί. Θα ξυρίσω το στέρνο μου για να φαίνεται η καρδία μου.


Αίφνης η έμπνευση μου επιτίθεται με το ρόπαλο υψωμένο και τη ουρά κάτω απ΄ τα αρχίδια

ΓΡΑΦΩ:


η υγρασία γαμιέται με την μοναξιά
ανάμεσα σε μια αγάπη υγρασία και πιάτα γεμάτα μύξες αντιδεοντολογικές
αγάπησε με και θα σε σκοτώσω
αγάπησε με άλλα μην με αγαπάς
κοίτα εκεί
ένας θεός διστάζει να κλάσει
μια Θεοτόκος με γεννά
ένας βοσκός με βιάζει
μα δυο αρχίδια σαν αστέρια εκεί λάμπουν
ευτυχία ανάμεσα σε εμετούς και αλλές εκκρίσεις χαράς.
Το κουδουνί χτυπά.Αλλά δεν ανοίγω.Ξημερώνει.
Πάω να χέσω.
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ.

-----
(το κείμενο αυτό δεν είναι δικό μου - μπορεί να το σκέφτηκα και να το έγραψα εγώ,όμως δεν μου ανήκει.ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΠΑΡΑΣΙΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ---).

Δεν υπάρχουν σχόλια: