Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Ποτρέτα καρφωμένα πάνω μου

Δίπλα σε αυτούς τους ανθρώπους
νιώθω και εγώ άνθρωπος
ή κάτι καλύτερο απο ότι είμαι
ή θέλω να είμαι


ΣΤΑΥΡΟΣ



ρετσίνα χρυσή


και ο φίλος μου


νεύρο που όταν ησυχάζει


γίνεται ουρανός μεθυσμένος


τσιγάρο προνομιακό στριφτό


ατσούμπαλη γιορτή


σε ένα άδειο μαγαζί


με είσοδο ελεύθερη


και τον μαγαζάτορα


να κερνάει


να βλαστημάει


τον έρωτα του




---------




ΕΛΕΝΑ


μικροκαμωμένο ανάθεμα


φαντασία και μούρη ανένταχτη


από λογικες,παράνοιες και υπερδυνάμεις


σαν την μοναξιά


παιχνίδι


συγκίνηση πάνω από χαρτιά


στίχους,στόχους


αισθήματα


ανησυχίες


και κάποια αόρατα σκοτωμένα πρέπει








----------------




ΝΤΙΝΟ



σου είχα πει


ότι στην φιλία


δεν χωράνε επίθετα


μεγάλη,μικρή,αληθινή,κάλπικη


και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες


εσύ δεν χρειάστηκες να πεις


τίποτα


αλλά τόσο συγκεκριμένο τίποτα


που ήταν σαν να άκουσα


ένα γεμάτο συμφωνώ


και η καρδιά μου


έγινε βάζο με λουλούδια




----------


ΝΙΚΟΣ Β.


σκοτάδι


ένας σκουριασμένος θερμοσίφωνας


υγρασία


παυσίπονα


άγχος


ένας λούτρινος διανοούμενος


στο λουτρό μιας παράξενης γνώσης


( ή καλύτερα μιας παραστατικής άγνοιας )


και εγώ συγκινημένος


να του κάνω πάσα αλχημείες


άνεργες ειρωνείες


μπάσα επιφωνήματα


τσιγάρα


και ένα ταπεινό (άντε δυο)


πιάτα φαΐ




----------




ΤΑΣΟΣ


μετράω αριθμούς


μετράω λέξεις


μετράω κατάρες


μετράω αρρώστιες


μετράω νύχτες


αλλά όσο ηλίθιο


και χρονοβόρο μοιάζει αυτό


ο φίλος μου με παίρνει στα σοβαρά


και με υπολογίζει




--------------------


ΑΝΤΙΓΟΝΗ


βάλε να πιώ


όχι για να θυμηθώ


ή για να ξεχάσω


( μια μυθική δικαιολογία )


αλλά για να γίνω ιδανικός


ερωτευμένος


χάλι για να σκουπίσεις κάποιες επιθυμίες


που σκάλωσαν στα πόδια σου




-----------------------




ΚΑΤΕΡΙΝΑ


χορός


( ένα καλά υπολογισμένο χάος κινήσεων )


χωρίς κανένα φτιασίδι


χωρίς καμιά υπερβολή ή έλλειψη


κοκκινοβαμμένη αρμονία


μια αλήθεια να χορεύει δηλαδή




Δεν υπάρχουν σχόλια: