Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Good bills,good dogs - Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς σκύλους.



Περπατώντας αργά στην προκυμαία,
"υπάρχω;" λες, κι ύστερα: "δεν υπάρχεις!"
Κ.Γ.Καρυωτάκης - Πρέβεζα




δεν πιστεύω οτι οι ανθρωποι αλλάζουν.δεν είναι λάθη να διορθωθούν,βρωμιά να καθαριστεί.δεν είναι τίποτα απο όλα αυτα.απλώς περιμένουν την σειρά τους να κάνουν το κομμάτι τους,να πούν τα λόγια που τους αντιστοιχούν σε συνομιλητές που με καρτερικότητα θα τους ακούν.όλα όμως εξαρτιόνται απο τον υποβολέα μέσα στο κεφάλι.εκείνος τα καθορίζει όλα.εκείνος μοιράζει τους ρόλους,εκείνος κάνει παιχνίδι.



τον δίκο μου υποβολέα τον συνάντησα ένα καλοκαίρι μετά την επιστροφή μου απο την Καβάλα.τον ακούσα να γέλα παρανοικά.μου είπε πως είσαι έτσι ρε. δεν του έδωσα σημασία αλλα σιγά σιγά έγινα ένα με αυτόν.ακολούθησα τον τρόπο που μου πρότεινε να αντιμετώπιζω τα πράγματα.αν και κάποιες φορές επίπονος για μένα και κάποια άτομα που αγαπώ,μου φάνηκε ιδανικός,στα μέτρα μου.ένας τρόπος οπου θα έμεινα σε αυτόν πίστος με όποια θετικά και αρνητικα.

ΠΟΙΗΣΗ - ΠΟΤΟ - ΠΑΤΟΣ

και κάπου εκεί ανάμεσα ΕΙΡΩΝΙΑ. - ΑΓΙΑ ΠΡΟΣΤΥΧΗ ΕΙΡΩΝΙΑ.ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΝΟΘΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΙΚΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ.


ας μην με κατηγορήσουν ως υπερβολικό.ας μιλήσουν ελεύθερα μπροστά μου.
μην διστάζουν.τους περιμένω.


θα είμαι εδώ
(σχεδόν)


---
υ.σ. Κώστα σε ευχαριστώ για εκείνη την βραδιά που κατεβήκαμε οι 2 μας κάτω στην πόλη.
ήταν μια καθαρή και τίμια ανταλλάγη απόψεων και πισώπλατων μαχαιριών.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: