Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

όνειρα και όνειρα

- Είδα που λες ένα όνειρο εχθές το βράδυ / είχα πιάσει δουλειά σε ένα περίπτερο / το αφεντικό ένας μακρυμάλλης γέρος φαρδύς σαν πλάτανος / μέλι έσταζε το στόμα του / όσα θες θα σου δίνω μεροκάματο παλικάρι μου έλεγε / είχε παχύνει βλέπεις και δεν χωρούσε στο περίπτερο / και αναγκάστηκε να πάρει υπάλληλο / καλή δουλεία που λες / και οι πελάτες ΄ μόνο γυναίκες με χαμόγελο και τα λεφτά ακριβώς / για να με μη κουράζουν με τα ρέστα / παράδεισος σου λέω /παράδεισος. . .

- Αυτό δεν είναι τίποτα / εγώ τις προάλλες είδα ένα όνειρο / γύριζα στην αγορά / και ότι ήθελα να αγοράσω / αντί για χρήματα έδειχνα το στήθος μου / γυμνό / δεν φορούσα σουτιέν / έτσι απλά σήκωνα την μπλούζα / δεν μου το έπιαναν φυσικά / απλά το κοιτούσαν / μόνο το κοιτούσαν / γυναίκες και άντρες / και εγώ έφευγα φορτωμένη με δώρα / πολλά δώρα / γιατί είσαι μουτρωμένος ;

- γιατί δεν πέρασες από το περίπτερο μου / να ρίξω και εγώ μια ματιά ;

- στο δρόμο ήμουν / για το περίπτερο σου / αλλά ξύπνησα. . .

- γαμώτο! ! ! !

1 σχόλιο:

pop-αρι είπε...

περιεκτικότατη κοινωνική ανάλυση