Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

ντουπ ντουπ. . . παμ/παμ - καρφώνοντας τα ποτραίτα

της Amy
για τα σαράντα μπουκάλια ουίσκι

του Ντίνου
για μια εγγύηση χωρίς δόσεις

του Νίκου Β.
για τα 30 χρόνια επιτυχιών

του Σταύρου και της Έλενας
για το κόκκινο και το μαύρο

του Τάσου
για τις όμορφες στιγμές (!vs?)

της Α.
για εκείνη


1.

ανατομία


όλο μου το σώμα μουδιασμένο
ακόμα και το δεξί χέρι
εκεί που φοράω το βραχιόλι
που έφτιαξες και μου χάρισες
και τα 15 ρολόγια



2.


ανταγωνισμός

μάχες και ξεράματα
στους τοίχους
βαράμε τα κεφάλια μας
και σε αφήνω να νικήσεις
ή
μάλλον με αφήνεις να χάσω


3.

μουσική

τα πλήκτρα επαναστατούν
μα εσύ και πάλι
τα κάνεις δικά σου
και πάλι με τα δικά σου

4.

διακόσμηση

στα δέντρα
δεν κρεμάνε καθρέπτες
μόνο ανθρώπους


5.

σχέση

η αμφιβολία ότι είσαι ένα κτήνος
είναι προτιμότερη
από την βεβαιότητα
ότι μοιάζεις με Άγγελο



6.

διακοπές

ιδρωμένα ρούχα
σώματα ερωτευμένα
και άντε τρέχα με πιάσεις
γαμημένο καλοκαίρι


7.

respect

λέει η Κύρια Αναγνωστάκη
για τον Άγριο ΔΕΚΕΜΒΡΗ

«Πώς μου φάνηκε; Μου άρεσε... Τα μαγαζιά;
Άλλοτε έπεφταν άνθρωποι...».

8.

σήμερα
τραβεστί ανασχηματισμός ψυχής

9.

παρεξηγήσεις

- είμαι Σταθμό

- . . . . .

-όχι, Ηλίθιε,δεν είμαι Σταθμός
ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ


10.

απορία

Monsieur,οι τίτλοι τέλους
είναι κληρονομικοί;



Δεν υπάρχουν σχόλια: