Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

τι τέρατα γινόμαστε και επιδιώκουμε αγάπη και ψωμί. . . αλλά θυμήσου η βασική αρχή του υποκριτή είναι να κατηγορεί τους άλλους για πράγματα που ο ίδιος έχει ξεκωλώθει να κάνει. . .παρόλα αυτά ξεκινήσαμε να κατεβούμε στην Πόλη. κρατούσαμε παράξενα πράγματα στα χέρια μας, λουλούδια.

μετά ευτυχία.


- - - -

να κρεμάσουμε Νίκο τους σκηνοθέτες από τους υπότιτλους οι κινήσεις μας να γίνουν εικόνες και σελίδες - να μάθουμε και να αφουγκραστούμε το έλεος των δυνατών φτύνοντας το αταίριαστο και το βάρβαρο της συλλογικότητας των Δημοκρατικών Μονολόγων ( - Μίλα βρε ανερμάτιστε σαν άνθρωπός, η σπουδαιότητα δεν έχει σχέση με τον τρόπο και τις λέξεις άλλα με τα συναισθήματα και κάπως κάπου στα χρήματα ).

- - - -

το δείπνο με τον Machiavelli αναβλήθηκε για την άλλη Πέμπτη και προσπαθούσα να καταλάβω αν μπορούσα να φτάσω στο σπίτι μου με τα πόδια. μια μπάντα έπαιζε το I put a spell on you αλλά δεν φοβήθηκα γιατί ο Προσωπικός μου Εξορκιστής δεν πρωταγωνιστούσε σε γελοίες ταινίες και έτσι τον είχα απο δίπλα μου.

- - - -

μου είχες κάνεις το Pall Mall κουδουνίστρα - Τριά τσιγάρα είχε όλα κι όλα - και μετά έριξες στάχτη στο μπώλ με τα φιστίκια - την βασική τροφή στα σύνορα με την Κόλαση - αλλά γελούσες.αυτό τα έκανε τα πράγματα ενδιαφέροντα.

και ας μοιράζεις φιλιά στους αχάριστους

η αλκοολική φόδρα της ψυχής μου αντέχει. . .

- - - -

Εγγαστρίμυθο Πέος : δεν σηκώνεται αλλά την κάνει την δουλειά του.

Ιδιωτικοποιημένο Αιδοίο : μαγαζί ανευ ταμπέλας και φώτα νέον.απλά τέχνη στο βάθος.


Δεν υπάρχουν σχόλια: