Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

η πιο ωραία μέρα ξεκίνησε απο χθές



Χειμώνας πιά, Κύριε Χειμωνά. -Ναβαρίνου λευκή. . .κουκουλωμένοι όλοι ( μελλοντικές συλλήψεις ), το 8ωρο μόδα ήταν και πέρασε και κρύο. δυο κοπέλες με χιόνι στα γάντια τους φιλιούνται. με μια ρετσίνα στα γυμνά μου χέρια τις κοιτάζω. . . πάει καλά.
- ΗΛΙΑΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ''οι γυναίκες είναι πιο έξυπνες από τους άντρες / γιατί σκέφτονται με την επιδερμίδα τους'' - περπατώντας με δυο ώρες ύπνο, σαν υπνοβάτης ξύπνιος, τα χάπια ίσως βοηθάνε να μην θυμάμαι - στο διάολο ελπίδα μνήμη - στο βιβλιοπωλείο μια κοπέλα ώς 25 χρονών λέει στην υπάλληλο: Ο γιος μου έχει ξεπεράσει πια τον Brecht. Η Μάνα Κουράγιο. Joe Orton, LOOT. . καιρό είχα να γελάσω έτσι. έξυπνο,μαύρο,ζωντανό. . . ( το πήρα και πήγα στην Αντυχώνη,της διάβασα κάποια μέρη καθώς η φωνή μου περνούσε μέσα από μια τεκίλα στις 2 το μεσημέρι όπως το φως μέσα από το γυαλί. της άρεσε και συνέχισε να σερβίρει. υ.σ. της ζήτησα να κοιμηθώ εκεί - τα πόδια μου τρέμανε,είχα ξεχάσει τα χάπια μου - αρνήθηκε αμήχανη με την δικαιολογία ότι θα ερχόταν ο καλός της, ο επίσημος, να την πάρει να ψωνίσουν.το δέχτηκά αμαχητί. όπως όλα. έτσι με χάιδεψε τα γένια και με φίλησε. έριξα λίγα νομίσματα ανάμεσα στα στήθια της για να επαληθεύσω ένα στίχο. γέλασε πάλι. μαύρη κωμωδία. ) μαύρη κωμωδία, σαν μια μαυρούκα που μετά από ένα μήνα απουσίας με θυμάται και με φωνάζει με το όνομα μου και ας έχουν περάσει εκατοντάδες πελάτες. - μια Θεσσαλονίκη παλιά σκασμένη από στρατόπεδα και κατηχητικά και από μπουρδέλα. η παλιά Θεσσαλονίκη. . . Πατέρας:με έπαιρνε η γιαγιά σου και με πήγαινε στο Μοδιάνο. . .ψώνιζε,και μετά πηγαίναμε για μπιφτέκι στου Θάνου ή για πατσά σε ένα απατεώνα που μάζευε όλα τα ψόφια και τα έβραζε. . .γινόταν χαμός στο μαγαζί του. Μετά καμιά δεκαριά χρόνια πήγα με ένα φίλο μου. Είδα το πρώτο μαγαζί σε στυλ μεζέ-κουλτούρα. Τότε κατάλαβα ότι χάλασε η Αγορά. - μου λείπει ο Αδερφός μου - Γιατί δεν πήγες στο σπίτι του Παπαδιαμάντη όταν ήσουν στην Σκιάθο; - Γιατί είχε εισιτήριο. . . - E-Mail - κάποιος μου έστειλε ένα κείμενο στο οποίο με βρίζει γιατί γράφω τα δικά μου,προσωπικά πράγματα και ποιον ενδιαφέρουν. του απάντησα ΚΑΝΕΝΑΝ. . .και να πάει να πηδάει. τώρα το διαβάζει μάλλον αυτό και μάλλον πηδιέται. τον ευχαριστώ για τον χρόνο που μου αφιέρωσε. - από Γενάρη δουλειά. θα οριοθετήσουμε τον χώρο μας ο Ποιητής και ο Πλησίον τον χώρο μας.





1 σχόλιο:

........ είπε...

Ναβαρίνου λευκή....ααααααααααα