Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

καρώ μακριές κάλτσες


τα χέρια σου είναι κρύα όμως χάιδεψε με. . .μην φοβάσαι είναι τζάμπα. . . θα σε κεράσω ποτό. . . θα κάνω την χαζούλα και ας ξέρεις με ένα μου νεύμα μπορώ να σε σταυρώσω, με μια κουβέντα μου να σε ανατινάξω. . . πες μου, σε ποια εποχή ταιριάζω; τα μαλλιά μου φτάνουν για να γίνουν θηλιά; χωράει η δυστυχία σου να φύγει από την χαραμάδα; όμως η ευτυχία σου βαλσαμωμένο βάλσαμο και το τελευταίο κομμάτι από το γλυκό θα το χαρίσω σε άλλον. πως γελάω όταν με λες τρελή. . . οι εραστές μου φτιάχνουν ολόκληρο τάγμα και τα αισθήματα τους για μένα φτάνουν να πάω στον διάολο ή στο φεγγάρι. το κουτάκια με τον εγωισμό σου τα άνοιξα όλα και τα βρήκα άδεια, γιατί; στις φωτογραφίες που βγάλαμε μαζί έλειπες. . . τα χαρτιά που μου έδωσες τα έσκισα όλα, έτσι νόμιζα ότι μπορώ να σε πληγώσω και είχα δίκιο. . . και ας κυνηγούσες τα θαύματα στις στιγμές που κανείς δεν έδινε σημασία. έγραψα και εγώ. δεν θα σου τα δείξω όμως. . . εγώ κοιτάζομαι στον καθρέπτη, μπατσίζω τα κωλομέρια μου και σκέφτομαι τι χάνεις φτωχομπινέ. . .ας μην κάνουμε όνειρα μαζί γιατί θα βγεις χρεωμένος.

θα σου χαρίσω όμως ακόμα μια μάχη και ένα κρεβάτι. . .θα σε αφήσω να το παίξεις όπως νομίζεις ότι είσαι. . . ελπίζω ( σκατά ελπίδα, είμαι βέβαια σαν πουτάνα ) ότι θα νιώσεις καλύτερα. . . έλα έλα έλα, αρκεί να κλείσεις τα φώτα και να μου δώσεις σε αντάλλαγμα το παλτό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: