Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Sing !!! Never Mind the Words.


να εννοείς
μην ομιλείς

να αγαπάς
μην ξύνεσαι

να ονειρεύεσαι
μην κοιμάσαι

( να θυμάσαι
είναι εγωιστικό
να νιώθεις δυστυχισμένος. . .
υπάρχουν και τα παιδιά στην Αφρική. . .
κάθαρμα βολεμένο )

να φωνάζεις
μην ρεύεσαι

να περιμένεις
'' . . . και δεν ήρθαν ποτέ / και περιμέναμε πάντα
και ήρθαμε στην ώρα μας / και δεν μας περίμενε κανείς΄΄


ευπάθεια στο φως / λίγα τριαντάφυλλα μασημένα / ο αρραβωνιαστικός μου Νίκολαος Τσίβο ο ραδιενεργός και τρια νοίκια απλήρωτα / στο μπορντέλο της καρδιάς μου / το Manual για μια καλύτερη ζωή χαμένο ανάμεσα στην Κυρία Κλεοπάτρα και στα πανάκριβα λαϊκά θεάματα / ο Φουράκης έφυγε και αυτός / όπως και ο Άκης Πάνου / και έμεινα με τον Τσίβο να πετάμε βότσαλα στην θάλασσα αντι για πέτρες στις τράπεζες / και οι αναμνήσεις / απόφοιτες δημοτικού και υστερικές / απάνω στο πατάρι / διαμαρτύρονται για αυτούς ( εμάς ) που τις θυμόμαστε / αλλά σήμερα είναι ωραία Νύχτα ( τα πρωινά κοιμάμαι σαν τους ήρωες του Στόκερ που διαβάζουν και κάποιοι Στόκοι ) / μάνα μας υιοθέτησε και εμάς / η Θεσσαλόνικη δεν μετακινείται / δέχεται αγάλματα από μεσιτικούς πράκτορες του ιμπεριαλισμού / ( ήξερα μια φασιστριούλα που δεν της άρεσε να κρατάει την σημαία / μόνο το κοντάρι ) / τα είχα πει πριν λίγα χρόνια

διαρκής επαναστατική γραφειοκρατεία
των ακέφαλων τρομοκρατία
όσο θα υπάρχουνε πρησμένα γραφεία
τόννοι μελανιασμένων εγγράφων
με τόση έμπνευσή σχεδιασμένα
όση το επιτύμβιο
κάποιου
εθνάρχη ή δολοφόνου


αλλά όσοι με άκουσαν χαμογέλασαν / και τράβηξαν για τις νεκρές τους ερωμένες / με τα δερμάτινα / απάνω σε ένα γραφείο από καραβόξυλο / με περίμεναν να φύγω / έπρεπε όμως να τελειώσω / να υπάρξω /να διαβάσω το ΄΄Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΣΑΡΛΣ ΝΤΕΞΤΕΡ ΓΟΥΟΡΝΤ΄΄ του Χαούρδου Φιλλίπου ΄΄Αγαπάω τις μαγιονέζες Craft΄΄ και να χαρίσω ένα βιβλίο στην Ανθρωπότητα / όπως ο Celine ή ο Πετρόπουλος ή ο Σκόρδου / ( πριν κάποιος άτιμος και αλάθητος πατήσει το κουμπί off και σβήσει ο Ήλιος) / για να είναι ευχάριστος ο ύπνος της ( ο ξαπλωμένος Ύπνος - ο Όρθιος είναι υπερδύναμη και δεν έχει ανάγκη χορηγό ) / στους διαδρόμους νοσοκομείων το μέσα μου να σαπίζει / το έξω μου γυάλιζε / και γιατροί και νοσοκόμες με ζήλευαν γιατί ήμουν άρρωστος και αυτοί αρρωστημένοι / τώρα είμαι καλά / ακούω μουσική / δεν πληρώνω φόρους / το στρατιωτικό είναι παρελθόν / ομοφυλόφιλοι ταχιτζήδες με άπληστα ταξίμετρα ( Αριστοτέλους-Κορδελιό, 9 Ευρώ. . . την ράτσα τους μέσα ) με γλυκοκοιτάζουν / κάνω τις γυναίκες να γελάνε / να γελάνε με εμένα / μέχρι να τους βάλω μπροστά ένα καθρέπτη / και τότε απογοητευμένες θα ψάξουν για άλλο / ουρανοξύστη / ( Η Παράγκα του καραγκιόζη κατεδαφίστηκε ) / η Ναβαρίνου είναι Γολγοθάς / αλλά κατηφορίζουμε / υπάρχει ελπίδα και φτηνές μπύρες / πάμθηνες / χρώμα και η Amy Winehouse σε βινύλιο στην βιτρίνα ( κάποτε εκεί είδα και τον Καρούζο αλλά δεν είμαι σίγουρος ) / ένας γεράκος με μια ντενεκοκιθάρα να αυτοσχεδιάζει / ( κάποτε τον κέρασα μια μπύρα και μου φίλησε το χέρι. . .) / βολεύομαι με μετριότητες / μετρημένες / αλλά συναντώ και ανθρώπους που βολτάρουν στο μεγαλείο / και λένε που και που ένα γεια.

( μια καλλίπυγος να μου κλείσει τα μάτια σας παρακαλώ. . . . )



και γαμώ τις τύχες. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια: