Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

W. των Βαλκανίων + σπασμένο χέρι


- το ΄΄Πολλαπλό σου Είδωλο΄΄ σου άρεσε. . . να βάλω μια τεκίλα ακόμα / μην μου πειράζεις το Σομπρέρο / τα χέρια μου δεν τρέμουν, κοίτα. . . μπορώ να παίξω πιάνο και με το ένα χέρι όπως ο Paul Wittgenstein ( που είχε μόνο ένα χέρι πρόχειρο, και αδελφό φιλόσοφο - το άλλο το έφαγε η Πρώτη και καλά Παγκόσμια Σφαγή ). . . αλλά δεν έχεις πιάνο.

- έχω εμένα. . . παίξε εμένα.

- πιάνο είπα. . . όχι ρώσικη ρουλέτα.

- μμμμ. . . ( παίρνει το μπουκάλι και τον σημαδεύει )

- μην αρχίζεις πάλι. . . δεν είμαι κρουαζιερόπλοιο . .

- χαχαχαχαχαχα. . . άσε μαλακίες και πιες ( βάζει το μπουκάλι πάνω στα πόδια της )

- την επόμενη φορά που θα με χτυπήσεις θα σε καταγγείλω στους ένστολους. . .

- και εγώ θα 'γω θα τους πώ ότι με βίασες.

- λες να μας πιστέψουν και τους δυο;

- μπορεί. . . τα πράγματα κάπως έτσι έγιναν. . . εγώ σε δέρνω και εσύ με βιάζεις.

- το ιδανικό ζευγάρι. . . Στροβιλιζόμενος Στρίνγκμπεργκ στα καθ΄ ημάς.
πως να είναι τα παιδιά μας;

- σαν τα βαρελάκια που κουβαλάνε τα Αγίου Βερνάρδου στο σχήμα. . . οξύθυμα. . . ετοιμόλογα. . . απελπισμένα. . . μέχρι να μας καθαρίσουν. . .( ψιθυρίζει το Love is a Losing Game).

12/12/ 2010

ένας ηλίθιος με νάρθηκα στο χέρι
και ο πιο ηλίθιος που του το έσπασε

η τρελή μας βλέπει σαν ανέκδοτο
- βάλτε της να πιει . . .-

και όμως θέλω
να του γράψω
στο νάρθηκα
δυο τρία
λογάκια
και εκείνος
με τον επίσημο του πόνο
δηλώνει

''θα τα πούμε στα δικαστήρια. . .''


2 σχόλια:

........ είπε...

τότε να του σπάσεις και το άλλο :)

Β.Σ. είπε...

σωστά. αν είναι να πάμε φυλακή / μην κάνουμε μισές δουλειές. . .