Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

υγρασία x2


μένουμε λιγότεροι
τα ψέμματα εκδικούνται

σου πετάνε / ένα ΄΄Κυνικός΄΄ και νομίζουν ότι καθάρισαν / αλλά είναι όμορφοι και δεν μπορώ να πω και πολλά / να τους κατηγορήσω / είναι μιζέρια να κατηγορείς την ομορφιά των άλλων / μου αρκεί το πρωί να βρω / τρία τέσσερα τσιγάρα / και ένα καθόλου / πονοκέφαλο και τσιρίδες. . . / μην ρωτάς γιατί / τα ΄΄γιατί΄΄ δεν έσωσαν κανέναν / ούτε καν ανώριμους / παχύσαρκους πορνοστάρ με κάποια λεπτή αίσθηση του χιούμορ / - όμως συνέβη και αυτό / υπήρξε κάποτε ένας καλλιτεχναράς που έσκισε όλα του γραφτά όταν είδε γυμνή αυτή που κυνηγούσε / ένας στρατός να ξεσκίσει / την είδα και εγώ / ένα από τα πιο δυνατά πλάσματα που πέρασαν από μπροστά μου / την έκανα να γελάσει / μόνο αυτό μπορούσα / στον κατάλογο των παλιάτσων είχα τιμητική θέση / και εκείνη το είχε καταλάβει / λάνσαρε προκλητικά τον κώλο της στο πεδίο βολής μου / και εγώ σαν πρόθυμο ραμολί την χάζευα / και έκανα άσχετα ειρωνικά σχόλια για τους τριγύρω / και εκείνη / γελούσε /. . .ήξερε την δύναμη της. . . τρομακτικό πλάσμα / κάποιος που ήταν δεσμευμένος / με αγάπη ταιριαστή / έφτασε κοντά στο να την βουτήξει / εκείνη χαμογελούσε / ήξερε την δύναμη της / -. . .και εγώ που έλεγα ότι το πιο επικίνδυνο πράγμα ήταν όταν δεν σε ακούει κανείς ή όταν αργεί να νυχτώσει και δυο γυναίκες με ένα φιλί μεταξύ τους να εδραιώνουν την αυτοκρατορία τους - /εκείνος όμως αντιστάθηκε / ( Ήρωας Πραγματικός αλλά όχι δοξασμένος / όπως όλοι οι Πραγματικοί Ήρωες ) / την απαρνήθηκε / ( Καύλα κ Τύψεις ) / εκείνη που σε μια γωνιά θα τον έστελνε αδιάβαστο / χώνοντας τον / στην υγρασία και στην σάρκα της / . . . . // πόσες Επαναστάσεις αναιρέθηκαν από την ομορφιά σου / κιλά η χρυσόσκονη στα πόδια σου / και σαν φίδι να τυλίγομαι εκεί / και εσύ να σκύβεις και να μου γλείφεις τα γένια / να μου λες σαν παλιά καραβάνα / ΄΄Μην μπλέκεις το αλκοόλ με ανθρακικό, ρε μαλάκα. . .΄΄/ και εγώ σαν παιδί που το μάλωσαν / κακοί και τέρατα / μεγάλοι / πετούσα το κουτάκι στα σκουπίδια / μαζί με τα χειρόγραφά μου / που κομμάτιασες μετά από μια Νύχτα / Εμφύλιας Αγάπης / και τα παιδιά όξω στρίβανε τσιγάρα / με κάτι μέσα / σαν και αυτό που κουβαλούσα / με το κιλό για ΄σένα / και οι μπάτσοι χαμπάρι / και όλα σε όλα αυτά / έμοιαζε ότι πάει να γίνει κάτι / δεν έγινε τίποτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: