Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Γράμμα από την Ζυστίν


. . . οι καιροί είναι δύσκολοι / κατεβασμένα κεφάλια και πάμε / δεν θέλω να σε δω / θα φωνάζεις θα θυμάσαι / θα ξεψαχνίζεις τις καλές στιγμές και κάτι ψίχουλα θα βρίσκεις / πάντα σε ικανοποιούσαν τα ψίχουλα / πάντα υπολόγιζες τα πάντα - αυτό θα σε σκοτώσει.

όχι εγώ

και αν φοβάσαι να μείνεις μόνος / κάνε μια βόλτα από μέρη που νομίζεις ότι δεν μπορείς να περάσεις - κάτι θα σε περιμένει. . . κάτι θα κερδίσεις / Ναι, να κερδίσεις μια φόρα / θα είναι ότι πρέπει πριν τα καταλάβεις όλα.

οι τρεις προτάσεις γάμου που μου έκανες
τις έχω μέσα στην τσέπη μου / τις διαβάζω / σαν απολογία μοιάζουν / σαν να χώνεσαι στην παρανομία / να είναι τα νεύρα μου banjo και εσύ να σολάρεις. . . πάντα με συγκινούσαν αυτές οι κρίσεις εξωστρέφειας σου - τότε μόνο σε έβλεπα και πιστεύω τότε μόνο έβλεπες τον εαυτό σου. . .

ούτε μια λέξη από αυτές που με ευκολία γράφεις δεν πιστεύω / κακογραμμένα μοιρολόγια /πόσο εγωιστικό να είσαι πάντα το θύμα και το χειρότερο να το λες
να το υποστηρίζεις

τραγικό, περιττό, ασήμαντο. . . μα πάνω απ΄ όλα κακότεχνο.


για αυτό να βρεις μια δουλειά / να οργανώσεις τις κρίσεις σου / να πίνεις με παρέα / ποτέ μόνος / να μην στέκεσαι μπροστά σε ανοιχτά παράθυρα / να ξυρίζεσαι συχνά / και μπορεί να σωθείς.

Σαν να σε ακούω - Συμβουλές. . . . να λες με περιφρόνηση. . . και βέβαια συμβουλές. . . αγάπη δεν έχω να σου δώσω. . . οπότε μου περισσεύουν για ΄σένα οι συμβουλές.



Δεν υπάρχουν σχόλια: