Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

λείπει η Μούσα



σημειώσεις
από κάτι
όχι και τόσο
καλό




μια σπίθα πλάϊ
σε κάτι υγρό
που βρωμάει

ένα τεράστιο τραπέζι / η καλύτερη θέση για τον Ιούδα / ΄΄ήπια τα όνειρα σου και τώρα ξερνάω εφιάλτες΄΄ / γέλια πολλά ακολουθούν / προσπάθω να μην δαγκώσω κανέναν και ο ξερχαβαλωμένος μου ώμος βοηθάει σε αυτό / δεν παράγω δεν πουλάω τον χρόνο μου. . . δεν είμαι επικίνδυνος - η ώρα κοινής ησυχίας είναι ιερή μα δεν μπορώ να κοιμηθώ και η διάθεση μου χαλασμένο ασανσέρ / η τσογλαναρία παίζει με τα κουμπιά και το νόημα χάνεται ανάμεσα σε δυο ορόφους. . .


να θες να γαμήσεις
την Μούσα και
εκείνη να λείπει


με ένα στραβό κουτάλι να πετάς
καυτή σούπα στον διπλανό σου
και με ευγένεια να τον ρωτάς
΄΄είναι νόστιμη;΄΄


να κάνεις τον ζογκλέρ
με άδεια μπουκάλια
τον ακροβάτη με
θηλιές / τον
αναστενάρη που ήρεμα
κάνει τον περίπατο στα
κάρβουνα / ξυπόλητος
στην κατηφόρα του Γολγοθά

και η Μούσα να λείπει. . .

λίγη ομορφιά εξώ στους δρόμους αλλά δεν την βλέπεις ούτε την ακούς ουτέ σου παρουσιάζεται μπροστά σου να σου πεί ΄΄εδώ είμαι, μην χαζεύεις αλλού ΄΄ / πρέπει να κόψεις πολλά απο τα κομμάτια σου / αυτολογοκρισία στα νεύρα / οικονομία στα φιλιά. . . - φτύσε τον Θάνατο στους κροτάφους. . . δεν θα φύγει αλλά θα καταλάβει απέναντι σε ποιόν στέκεται. . . στείλε τον στο γιατρό σου. . . θα τα βρούνε. . . όπως τόσες χιλιάδες χρόνια. . .




Δεν υπάρχουν σχόλια: