Τρίτη 24 Μαΐου 2011

εξέλιξη



μου μετράς τα τσιγάρα
προσπαθείς να με ξεβιδώσεις
να με καταλάβεις όταν κοιμάμαι
όταν δεν μιλάω.

. . . μα πρέπει να είναι όλα τόσο δύσκολα /
να κοπιάζεις
και να λαμβάνεις
για αυτό

τίποτα. . .


όταν φεύγεις
δεν μένω μόνος
δεν έχω πολύ καιρό
για να στεναχωριέμαι


είμαι το ιδανικό -
δεν υπάρχει τίποτα
άλλο
οπότε είμαι
το ιδανικό.

ζεστή μέρα
όμορφή ζωή
αν δεν μπορείς
να την δεις
τουλάχιστον
βάλε μου ένα
ποτήρι
με παγωμένο νερό.

οι πληγές
δεν φωσφορίζουν

τις μέρες δεν
πρέπει να μετράς
τις αγάπες
να
περιμένεις ή να σφάζεις
αν έχεις μάθει να χάνεις
δεν θα με ξεχάσεις ποτέ.


σαν τα λουλούδια
που φυτρώνουν
σε τάφο / φυτά σπαρμένα
από τους
θεούς /
είμαστε
πάνω από την άβυσσο
την σιωπή του άλλου
ανθίζουμε.

λίγες σταγόνες
από το μπουκάλι

λίγα δάκρυα
από το δικό σου χάλι
κιτρινισμένα σεντόνια
και το επιδόρπιο
είναι έτοιμο.

σκέφτομαι αστεία
βλέπω μόνο την ζημιά
είναι μια ιστορία
με αρχή γλυκιά.

όλη η καλοσύνη
σε ποτήρια πλαστικά

δηλητήριο κερασμένο
δηλαδή
μεταξύ γνώσης
και αλήθειας

και από κεφάλια
ανοιγμένα
να βγαίνει
φρέσκο
πράγμα.

εξέλιξη καμία
αλλά
ξύπνησε με
ευγενικά
μην βροντήξεις
την πόρτα
όταν φύγεις.





Δεν υπάρχουν σχόλια: