Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

σπίρτο



είχε όμορφο πρόσωπο / έπινε λιγότερο από εμένα / δεν μου πετούσε βιβλία / δεν μου πετούσε μπουκάλια / έγραφε στιχάκια ομοιοκατάληκτα / κάθε πρωί έστρωνε το κρεβάτι της / κάθε πρωί σκεφτόταν ότι έπαιζε σε κάποιο σίριαλ που η μαλακία κυριαρχούσε / στις εκλογές πήγαινε για μπάνιο με ό,τι έβρισκε μπροστά της / διάβαζε Καλογήρου / όταν είχε κέφια με φώναζε ΄΄μουχρίτσα΄΄ / αντάλλασσε μια ώρα γυμνή της σάρκας με ένα ικανοποιητικό ποσό - ίσα ίσα να αγοράσει τσιγάρα ή κάποιο περιοδικό - την γνώρισα ενώ η πόλη καιγόταν και εγώ σκεφτόμουν το εαυτό μου / νόμιζε ότι ήμουν φτιαγμένος από λαδόκολλα και αχαριστία / μα της έδειξα τα πάντα / έμειναν λίγες λεπτομέρειες ώσπου να με σιχτηρίσει και να με διαόλοστείλει / κράτησα την μαγεία σε ένα κουτί με ένα σπίρτο μέσα / εκείνη δεν το ήξερε και έτσι με το τελευταίο αυτό σπίρτο άναψε ένα τσιγάρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: