Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

424


Γιατρέ μου, το ξέρω δεν μπορείτε να με καταλάβετε, ούτε και εγώ μπορώ να σας συμπαθήσω αλλά είστε επιστήμονας και πρέπει κάτι να κάνετε. . . Πονάω εδώ και μέρες. . . εδώ και μήνες. . ξερνώ αίμα, χέζω αίμα - τόσο αίμα δεν πίστευα ότι είχα για να βγάλω. . . Θα ήμουν πρόγευμα, κυρίως πιάτο και επιδόρπιο μαζί για τους βουρδούλακες. . . Πονάω και σέρνομαι. . . Υπήρξαν όμως και καλές μέρες χωρίς εντάσεις. . . Ήμουν καλύτερος άνθρωπος από αυτόν που σας μιλάει τώρα. . . Ακόμα όμως δεν έχω κάνει κακό σε κανέναν, πέρα από λεκτικούς χαρακτηρισμούς που μόνο γέλιο ή περιφρόνηση προκαλούν. . . Αν πίνω; Ναι . . Αλλά το έχω μετριάσει, πιστέψτε με. Εν υπηρεσία δεν έχω πιει ποτέ. Μόνο στις εξόδους καμιά φορά το παρακάνω. Μα το πρωί είμαι εντάξει. . . Κουβαλάμε από τις 8 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι . . . Μεταστάθμευση Ταξιαρχίας. . . Μια φορά στα εκατό χρόνια, γιατρέ μου συμβαίνει αυτό. . . Πονάω, Γιατρέ. . . Θέλω μια άδεια να μου υπογράψετε. . . Έχω δέκα μέρες ειδική άδεια. . . δώστε μου τες όλες. . . Κρατήστε με όσες μέρες θέλετε εδω μέσα. . Κάντε μου πειράματα. . . Τσιμπίστε όποιο όργανο θέλετε - εκτός από το συκώτι, δεν συμφέρει -Δώστε μου ότι αγωγή θέλετε. . . Πρέπει να φύγω. Πρέπει να τελειώσω κάτι που άρχισα πριν μπλέξω με τους μαλάκες. . . Όχι τίποτα σημαντικό. . . Να κάνω κάποιο μεροκάματο. . . Όχι. . Κοπέλα δεν υπάρχει και ούτε υπήρξε. . . Μην με κοιτάτε υπεροπτικά. . . Ξέρω τον βαθμό σας. . . Θέλω τις μέρες που έχω υπόλοιπο. . . Δεν μπορώ να πάρω τιμητική. . . Δεν ξέρω απο αυτά. . . Θέλω τις μέρες που έχω υπόλοιπο. . . Όλες. . .Θα μου τις δώσετε;


- Αν το θέτεις έτσι, ναι.

Ιούνιος 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: