Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

No 800


στο τηγάνι ρίχνω λάδι,αυγά, κρεμμύδια, πολλά κρεμμύδια, ψιλοκομμένα, μανιτάρια - τα δοκίμασα πριν, δεν είναι δηλητηριώδη - αλάτι, πιπέρι και μια χειροποίητη σάλτσα. τα τηγανίζω παραπάνω απ΄ ότι πρέπει. . . μαγειρεύω απαίσια αλλά μαγειρεύω μόνο για μένα. . . τι καλοσύνη. . .


ο Τάσος έφυγε στην Ρουμανία, ο Νικολάε και η Έλενα Τσαουσέσκου δεν πέθαναν ήσυχοι στο κρεβάτι τους, εγώ χρωστάω πέντε ευρώ στον Μιχάλη από το χθεσινό υπέροχο γεύμα - μια λεπτομέρεια' 15786237 ρετσίνες και όλοι ταπεινοί και καλοδιάθετοι - δεν έχω λεφτά να πετάξω από το παράθυρο και έτσι μένω ακίνδυνος στην επιστροφή, στο κάθισμα του συνοδηγού. κατηφορίζω τώρα. . . κλεισμένοι δρόμοι, ποδήλατα βολτάρουν, στα λεωφορεία τζαμπαντάν. . τα πόδια μου δεν είναι σίγουρα αν μπορούν να με πάνε εκεί που θέλω. . . ο Βότσης είναι πιο σίγουρος σε αυτό, με το διαστημικό ποδήλατο του, σαν διαολεμένος καβαλάρης έχει κάνει σουρωτήρι όλους τους δρόμους.

στην βιβλιοθήκη πολλοί αξιόλογοι άνθρωποι, κατεβάζουν βιβλία, χαζεύουν, κάνουν ησυχία. . . όμορφοι άνθρωποι. . . Αποστολίδης, Χάκκας και συνεντεύξεις που πήρε ο Ραπτόπουλος από νεώτερους. τα πόδια μου τρέμουν, λίγη ησυχία. . . λίγη ησυχία. . . στο νοσοκομείο όταν είχε παρατηρήσει η νοσοκόμα ότι τρέμω, της είπα Έχω ρυθμό μέσα μου. . .


όταν ο Waits το 70 κάτι άνοιξε συναυλία του Zappa, οι Ζαππατίστας από κάτω τον γιουχάρανε. ο Waits όμως επέμεινε. γύρω στο 83 άρχισε να ουρλιάζει με μια μαρίμπα να ακολουθεί. έκτοτε συνεχίζει να υποκρίνεται πετυχημένα και να ουρλιάζει. θα ήταν ενδιαφέρον να διασκεύαζε το Willie the Pimp - εννέα λεπτά κιθαριστικής σφαγής με τον Beefheart στα φωνητικά, να μιλάει με τον Θεό. στις 25/10, 6 μέρες μετά τα γενέθλια του Παναγιώτη, κυκλοφορεί ο καινούργιος δίσκος του Waits. BAD AS ME. o Zappa πέθανε το 94 από καρκίνο του Προστάτη και το αγαπημένο του λαχανικό ήταν ο Καπνός. τα γεμάτα ειρωνεία πνευστά από το Hot Rats. . . χαμογελάω. . . - ένας από τους τελευταίους δίσκους που κυκλοφόρησε. . . ο Κίτρινος Καρχαρίας. . . αριστούργημα αλλά δεν καταλαβαίνω Χριστό, μου είχε πει κάποιος στο Πυροβολικό. ο τύπος τα είχε καταλάβει όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: