Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

3834 ή Α.Β.Ν.


- Το μυαλό σου και μια λίρα

- Λίρα εκατό

όλες οι ειρωνείες και οι εξυπνάδες που δεν κατέληξαν πουθενά - πάντα οι πιο πετυχημένες ήταν αυτές που δεν είχανε ουσιαστικά στόχο, μια μάχη που ξέρουμε πως θα αρχίσει και ποιος θα μείνει σακάτης στο τέλος - τις έχω όλες μέσα εδώ μέσα, έχουν σκουριάσει και τις λαδώνω, όπως κάθε αξιοσέβαστη σύντροφος τις κλειδώσεις του καλού της και τούμπαλιν.

όπως τότε που ήθελα να πάρω αναβολή, το αίμα έτρεχε συνέχεια και κατέληξα να σπρώχνω έναν καυστήρα 2 τόνων με άλλους 10 - 5 πομάκους για όλες τις δουλειές και 5 ειδικοδυναμίτες για όλες τις δουλειές - για να ακούσουμε ένα ΜΠΡΑΒΟ πριν έρθει ο General Αρχίδας. η άλλη περίμενε έναν Αρθούρο Ρεμπώ - ομορφάντρα εννοώ, όχι έμπορο όπλων - και της εμφανίστηκε ένας Βασίλης Αυλωνίτης με χαμηλή αυτοεκτίμηση αλλά ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. με δανεικά έβγαινα από την μονάδα απόγευμα και το επόμενο πρωί τα επέστρεφα. γόπα αγκαζέ, μπινελίκια και αλλά χαριτωμένα. ρωτούσα επί έξι μήνες, κάθε μέρα, τον άγνωστο μεταφραστή του Δουμά, Τιλκερίδη Γεώργιο, που εξοντώναμε ακακίες μαζί ΄΄Φωτιά έχεις;΄΄. δεν κάπνιζε και μου απαντούσε ΄΄ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΡΗΞΕΙ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΩΤΙΑ. . ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΩ. . . ΑΪ ΣΙΧΤΗΡ. ΚΑΡΚΙΝΙΑΡΗΔΕΣ΄΄. στο τέλος όμως αγόρασε αναπτήρα. ο επιμένων τα πνευμόνια του τρυπά.΄΄Sex και Βία στο Στρατόπεδο Προκοπίδη΄΄, ένα έργο από ηλίθιους για όλη την οικογένεια. bonus η παρέλαση μπροστά στον Αρχηγό του Ελληνικού Στρατού και εγώ άοπλος, αόρκιστος, άχρηστος για κάθε κομπίνα. στην δεξίωση που ακολούθησε μου είπανε
΄΄Μην πιείς. . .΄΄, μα και να ήθελα να πιώ, είχε μόνο αναψυκτικά και κάτι προπέρσινα βουτήματα.

και ήρθε ο Νοέμβρης, προκηρύχθηκαν εκλογές ενώ περίμενα να κηρυχτεί πόλεμος και απολυθήκαμε όλοι την ίδια μέρα. ο Μπούρ Γκαζάν - ένα κοκτεϊλ με πόδια και χρυσή καρδιά έγινε πολιτικός μετανάστης στην Γλασκώβη μετά της αδερφής του. από εκεί μου στέλνει υπεραστρικές καρώ ανταποκρίσεις - πάει σε ένα εστιατόριο και λέει ΄΄΄. . .Greeks. . .Poor. . . Very Poor'' και δεν συμμαζεύεται και τρώει σαν βασιλιάς. το να είσαι Έλληνας είναι η καλύτερη διαφήμιση αν πεινάς.



Δεν υπάρχουν σχόλια: