Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

΄΄Ε ναι, λοιπόν΄΄


Κάθε φορά που βρίσκω μια γυναίκα να γελάει και να κάνουμε νταλαβέρι συν μάχη με σώμα, γαμιέται ο τόπος. . . Χρεοκοπία, ανεργία,  ΄΄ακτιβιστικά΄΄ στοιχεία να πουλάνε μούρη για να σιάξουν οι από πάνω το κάτι τις τους. . . . Και σκέφτομαι την ΄΄Αγκίδα΄΄ που έγραψε ο Χριστιανόπουλος, για το ΄΄τροχαίο΄΄ του Λαμπράκη. . . Καίγεται ο κόσμος και εσύ, αλλού χτενίζεις και καλλιεργείς το χαρμάνι σου. . . Κοτζαμάνηδες και Εμμανουηλίδηδες, μεροκάματιάρηδες βρε όπως και εσύ που καταριέσαι και διατηρείς όταν κοιμάσαι, απόψεις, γούστα και ευαισθησία. . . . Πιο οργανωμένοι, ίσως. . . Ήταν και η εποχή της ανάπτυξης, τότε. . .

Ο πατέρας τσακισμένος από την νήσο Κύπρο, στην Αυστραλία. . . . Θα ακολουθήσω, αν δεν βρω κάτι εδώ να ροκανίζω, για να χαρίζω και να μοιράζω. . . . Ο αδερφός μου είναι οργανωτικό μυαλό και έχει μια καλή κοπέλα δίπλα του. . . Στον αδερφό μου αρέσει η Αποκριά του Σαχτούρη και κάποιες μουντζούρες δικές μου. . .  Ο αδερφός μου είναι 1,87 άνθρωπος δυνατός. . . Εγώ είμαι 1,87 άνθρωπος με αδυναμίες. . . Το κάθε τι που χάνω κάθε μέρα με κάνει αισιόδοξο, γιατί νομίζω ότι κάπου θα πάει και θα βολευτεί καλύτερα από ότι με ΄μένα. . . Κάποιες κοπέλες που θυμάμαι. . .  Εγώ αυτοσχεδίαζα, εκείνες είχανε κείμενο από την κολυμπήθρα. . . Δεν κατηγορώ. . . Δεν έχω λεφτά και χρόνο για αυτό. . . .

Υπάρχουν όμως και χορηγοί που με γεμίζουν. . . Ντινάκος, Τσίβο, Σούλης Ντάλης, Δέσπω. . . . Χάρις σε αυτούς σκαλίζω τα θεμέλια μύθων για να πέσουν με ωραία μουσική το γκρέμισμα και υπάρχω. . . Αυτοβιογραφικές μαλακίες που τίποτα από αυτές δεν θα μείνει. . .  Αλλά έρχεται μια μέρα η Αντιγόνη και λέει. . . ΄΄ Ο Σκορδάς θα πεθάνει κάποτε. . . Όπως και εσείς. . . .΄΄. Έξυπνη και γέννησε πρόσφατα. . . Αγοράκι. . . Μπορεί, μου είπε, να το βγάλει Βασίλη.. . . Πολλά κείμενα σε αυτό το περβόλι της ανήκουν. . . Αν ποτέ βγει κάνα φράγκο από αυτή την δουλειά, Νίκο, να της τα δώσεις. . . Της αξίζουν. . . Μια ματιά να ρίξεις στο κορμί της, θα το καταλάβεις. . .


Όμως δεν κρατάω τίποτα και όλα τα χαρίζω. . . Δεν μαζεύω. . . Συλλέγω, χαζεύω και τα αφήνω να πάνε όπου θέλουν. . . Μια ματιά, τυχαία, κάποιος να μου ρίξει, θα το καταλάβει. . .

Κάποια στιγμή θα φύγω. . . Αυστραλία. . . Μόνο να μαζέψω λεφτά και να γυρίσω για να σας αγοράσω όλους. . . Αισθηματικός πληθωρισμός. . . Δεν θα έχουν αλλάξει πολλά. . . . Και πάλι οι απόψεις θα βγάζουν λεφτά, καθάρματα δώθε και κείθε θα είναι στις δημόσιες σχέσεις και το πολύ πράμα θα κάνει ο,τι θέλει κρατώντας σαν φυλακτό το παράπονο. . . Το παράπονο και η γκρίνια είναι σαν την ελπίδα. . . Συντηρεί και προχωράς, μάστορα μου. . .


Δεν υπάρχουν σχόλια: