Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Φελίνα 1,57


    Στο φεστιβάλ να μοιράσουν και να μην μοιράσουν βραβεία / πίσω πίσω στην αίθουσα εκδηλώσεων φίσκα με όσους αγαπάνε τον κινηματογραφικό μπερντέ και τις λεπτομέρειες του παρασκηνίου / είμαστε φίλοι της δημιουργού που διαγωνίζεται και κάνουμε όλοι μαζί μια πολιτισμένη κερκίδα. Ανάβω τσιγάρο και ένας πιο βαρύς από μένα μου λέει να το σβήσω / πάω να το σβήσω πάνω του αλλά φεύγει / θα τον πετύχω μετά να του πω ποιος κέρδισε.
   Η ταινία παίρνει το πρώτο βραβείο αλλά εκείνη δεν είναι εκεί να το πασπατέψει στα χέρια της και να σκάσει χαμόγελα τριγύρω. Ο άντρας που την αγαπάει είναι εκεί να το παραλάβει. Λέει κάποια λόγια που έχουν σημασία.

  Θα είμαι σύντομος επειδή σε δέκα λεπτά πρέπει να είμαι στην δουλειά μου. Έχει ματς σήμερα και οι παραγγελίες θα είναι πολλές. Μόνο ένα πράμα να πω. Η καλή μου αφιερώνει το βραβείο, όχι σε μένα αλλά στο συνεργείο της ταινίας που χωρίς αυτούς δεν θα υπήρχε η ταινία. Επίσης δεν θα υπήρχε και η ίδια στην φυλακή αφού το συνεργείο την μήνυσε για τα μεροκάματα που δεν τους κατέβαλε. Για αυτό, το βραβείο αυτό, το συνεργείο να το βάλει όπου του αρέσει. Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: