Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Νεκροκαβαλίκεμα

  Ο παππούς μετράει τις δραχμές του / ΄΄Ποτέ δεν ξέρεις. . .΄΄ / ποτέ δεν ήξερα, όλα μπροστά μου σκάσανε / έτσι απλοποιημένα / ανάγκη, δικαιώματα και κόψιμο / και ο παππούς συνεχίζει / ΄΄ Τα βουνά είναι πιο κοντά από ότι νομίζουμε. . .΄΄.

  Τα όρια της πλάκας / η τιμή του μαρμάρου,το δεξί χέρι ή το αριστερό βυζί / στο σημείο της αίτησης που ζητάνε δυο λόγους για την καταβολή του επιδόματος, κόλλησε μια φωτογραφία με τα αρχίδια του / η λογοτεχνία κάθε δευτερόλεπτο καλύτερη από πριν / το αντίδωρο κομμένο σε εφτά μερίδες, να βγεί η βδομάδα σαν θαύμα / μου χτυπάει την πόρτα, με κοιτάει σαν μαλάκα και μου λεει με ένρινη, σπασμένη φωνή - Η τροφική δηλητηρίαση είναι τεκμήριο / δεν έχω τι να απαντήσω, η αριστερή μου πλευρά έχει μουδιάσει μα η μαλακία που μας δέρνει, τώρα αναλαμβάνει φυσιοθεραπείες.



Δεν υπάρχουν σχόλια: