Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Θ.

   Στην μετεκπαίδευση, στα νέα όπλα, δεν σηκώθηκε κανείς να πει ΄΄Ποιος έκανε την γαμοπαραγγελία για αυτά;΄΄. Όπως πήγαιναν, έτσι φεύγαν. Δεν τα πρόλαβα τα νέα όπλα και τώρα περιμένω την άλλη την τρελή, που ηχογραφεί όλη μέρα, να ρθει να μου μετρήσει τις ανάσες. Πάντα λάθος τις βγάζει και έτσι ζω. Μεταξύ βήχα και πνιγμού.  Θα τα ηχογραφήσει και τα δυο, θα κάνουμε σουξέ. Άλλο ένα εισόδημα μέσα στις αρβύλες.

  Το άλλο μήνα, μια μούντζα χρόνια από την πρώτη ανάρτηση και τρία από την μάχη και την Μάχη της Θήβας, που έπινε όσο μια Μοίρα Πυροβολικού και ένιωθε πολλά μέσα στο κωλόκρυο. Βρίσκω σημειώσεις από τότε, στα χαρτιά μέσα στα καρέλια.

 Κάνεις παρέα στο φαΐ σου;

 Από που μπαίνουν τα μεροκάματα; 

  
 - Οι νεκρόφιλοι πρέπει να ξενερώνουν την Ανάσταση. 
 - Φτηνό και ηλίθιο.
 - Αξίζει όμως για κάνα τέταρτο, ρίξε μια ματιά γύρω σου.
    Μέχρι να κοιτάξει, έχω φύγει.


 Ο ουρανός στους ώμους της / ο κώλος της ένα με το σύμπαν και το πάτωμα. 


 Γκρίνια θα πει διάρκεια, συντήρηση, λίγος μύθος και χρέος μαζί.


 Ο Κ. μου είπε ότι σε περίπτωση πολέμου, θα φύγει εξωτερικό. Όχι, κάπου τριτοκοσμικά, αλλά στην Γαλλία. Μου είπε ένα συγκεκριμένο μέρος και με ρώτησε αν θέλω να πάω μαζί του. Δεν ξέρω γαλλικά, ούτε αυτός. Του λέω ότι ο Ζ. είπε ότι δεν υπάρχει κόλαση, υπάρχει η Γαλλία. Γέλασε και κατεβήκαμε στην αναφορά.

 Στο τηλέφωνο'

 Όχι δεν θα γίνει πραξικόπημα. . . Ναι, στο πυροβολίκο. . . Δεν ξέρω. . . Μάλλον είναι καλύτερα. . . Πάντα είναι καλύτερα. . . Έχει να μου τηλεφωνήσει από τότε που παντρεύτηκε εκείνον τον ηλίθιο με το σπασμένο χέρι. . . Ναι, εγώ ήμουν πιο ηλίθιος. . . Σε όλα το κερδίζω το σίχαμα. . . Ο Κίτρινος Καρχαρίας; Θα τον ακούσω όταν βγω. . . Όχι δεν ορκίστηκα. . . Τι; . . . Ναι, πολεμάνε και οι αόρκιστοι. . . Πεθαίνουν κιόλας. . . Φασαρίες; Λίγες. . . Οι Κρητικοί τσακώνονται όλη μέρα μεταξύ τους και μετά ενωμένοι μαλώνουν με την υπόλοιπη Ελλάδα. . .  Ναι, υπάρχει οργάνωση σε αυτά. . .


Δεν υπάρχουν σχόλια: