Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

αρχή με έχει


είπα να αλλάξουν όλα
 

να φύγει
το καρτούν το ξεφτιλισμένο
από την δεκαετία του '30
και ο υποβολέας που φώναζε
πιο δυνατά από τους ηθοποιούς
λόγια, ονόματα, αριθμούς, ευχές που δεν πιάσανε, κατάρες με διεύθυνση
και έδρα


εκείνο το μπουκάλι μπροστά μου να το αδειάσω χωρίς να το χαρώ
για να με χαρώ 
να το σπάσω  -  χαζό κρουστό
μοντάζ πλεκτό  στο μυαλό μου


εκείνη που όταν της είπα
Σ΄ αγαπώ μου είπε ότι
είναι τρελή

της πρότεινα να παντρευτούμε, να κόψουμε εισιτήρια
για το γάμο
αρνήθηκε και παραδέχτηκε
ότι δεν την έκανε να γελάσει μέχρι τότε κανείς



κι άλλα κι άλλα φεύγουνε

μια γυναίκα να με παρατάει
για άλλη γυναίκα  - από δω παν κι άλλες -

ο Τσίβο, αποθηκάριος πολυτελείας με ένα 
κόσμο στις πλάτες του να με κουβαλάει από την Ναβαρίνου 
στην Καμάρα 

ο Ντίνος 
να έρχεται από μακριά να πάει μακρύτερα
  
η Διάκου ξάστερη

ο Καλογήρου

η Έλενα Κιουμπρίκενα

οι 3G ή Trigaioi

η μαλακία στα χακί

κάθε κατρακύλα στην Αθήνα 
που καίγεται και πλημμυρίζει
ανάλογα ποια έχω πλάι μου
η Δέσπω με δυο μπύρες να μπαινοβγαίνει
σε παραμύθια
η Αντζελίν Βοναπάρτη
η Dickinson του Αγιού Δημητρίου
ο Γαρουνιάτης

Οινοπνεύματα Αντιλογίας
κατόπιν παραγγελίας

τώρα ανεβαίνω 
με τον ώμο δαγκωμένο 
χρέη που θα φύγουν και
καρδιά που σταμάτησε - για λίγο - 
χθες 

μα τώρα τραγουδάει.



θα αλλάξουν όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: