Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ha ha

- Μπουμπουνίζει, χαρά μου. Νόμιζα ότι οι σιγαστήρες θα φθηναίνουν μαζί την τιμή του κρέατος. Δώς μου ένα καρελάκι.

- Πάρε. Λοιπόν, έχουνε και λένε. . . Δολοφονίες εργοδοτών. . . Απούλητα τομάρια στις εκπτώσεις. . . Ο πούσταρος αναστημένος ο Φέγγαρος. . . Κομποσκοίνι το γαμήδι. . .

- Τι γράφεις εκεί;

- Θα δεις μετά, ματάκια μου. Δως μου ένα καρελάκι.

- Πάρε.

- Ευχαριστώ.

- Δικά σου είναι, τι ευχαριστείς;

- Ναι δικά μου είναι αλλά εσύ μου τα προσφέρεις ωραία.

- Έτσι να κάνουμε και έρωτα. Δικιά σου είμαι αλλά εγώ με προσφέρω.

- Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Νόμιζα ότι βαριε. . .

- ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. . . Πολύ καπνίζεις. Το τασάκι έγινε λόφος του Καρκίνου.

- Δως μου δυο ώρες και θα το κόψω.

- Το τσιγάρο;

- Το ποτό.

- Ψέμματα.

- Ίσως. . . Αλλά τώρα όλα θα πάνε καλύτερα.

- Για να δούμε.

- Θα το δεις, θα το αρπάξεις.

- Χαζέ.

- Για σένα.

- Που βαριέμαι;

- Που δεν παίζεσαι. Να. . . Τα πετάω τα κωλόχαρτα. Ντύσου και πάμε να φύγουμε.

- Ντυμένη είμαι.

- Ωραία. . . Πάμε.

- Ωραία που πάμε; Έξω βρέχει.

- Καλύτερα. Η υγρασία είναι ερωτική.

- Άσε τις βλακείες.

- Να πιάσω εσένα.

- ΈΛΑ. . . ΌΧΙ ΤΩΡΑ. . .  ΦΥΓΕ ΡΕ. . .

- Θα βγούμε ή να σε πιάσω;

- Καλά, καλά. . . Θα βγούμε.

- ΧΑ. . . .

Δεν υπάρχουν σχόλια: