Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Χα


 Το λικέρ στα ποδαράκια σου. Να πιεις να γλυκάνουν τα χειλάκια σου, να κολλήσουμε μέχρι αηδίας και συγγένειας. Μοιάζουμε πολύ. Βήχω εγώ και εσύ βάζεις δεύτερο τσιγάρο στο χέρι σου. Πίνω νερό και μου λες να πάω να πνιγώ. Την δροσιά του να έχεις πάντα.

 Εσύ, η προχθεσινή, φόρεσες - χωρίς να το ξέρεις - το φόρεμα της χθεσινής. Σου άρεσε και όταν σου έπεσε μεγάλο, χαμογέλασα. Σας φαντάστηκα να μαλώνετε ή να σχεδιάζετε ένα φαΐ ή ομορφιές για μια ζωή. Η άλλη είναι γκρινιάρα, δημιουργική, μοβάκι θαύμα. Εσύ πρώην μπέκρα και νυν μητέρα. Σε είπα ποτέ ΄΄μάνα μου΄΄; Όχι. . . Μόνο ψυχή μου.

 Ήρθε στον κόσμο o Garlick Junior. Ψυχούλα φρέσκια φρέσκια. Αν μοιάσει στους προηγουμένους που βολτάρανε, τους προγόνους, αλίμονο στον κόσμο. Αλήθεια. Θα βάλει φωτιές και θα ξέρεις πως να τις σβήσει. Τα συντρίμμια θα είναι για εκείνον παζλ. Μακάρι όμως να μην μοιάσει σε κανέναν. Να βουτάει πραγματάκια, να συναντάει και συνδυάζει. Θα τον δω σε λίγο καιρό. Δεν θα κλάψει με τα γένια και τα μαλλιά μου. Το ξέρω. Μου είπαν ότι γελάει συνέχεια. Μόνο όταν πεινάει εκφράζει όπως μπορεί παράπονο.

 Το κάθαρμα ο θείος του, που είπες ΄΄δεν γαμιέται΄΄ και ξάπλωσες μαζί του, δεν θα του μάθει πραγματάκια. Τι να του μάθει; Για απατεωνιές και δόξες; Λεπτομέρειες και ορεκτικά; Θα μάθει ό,τι θέλει ο ίδιος. Θα τον πιάνει τον χαζό τον θείο του από το χεράκι και ο χαζός θείος θα χαμηλώνει το κεφάλι του και θα τον ρωτάει τον μπόμπιρα ΄΄ Αυτό τι είναι;΄΄ και ο μπόμπιρας - χωρίς άποψη, βιτρίνα και αλαζονεία θα του λέει ό,τι βλέπει.

 Ό,τι ανεκτίμητο να χαριστεί. Ό,τι χαζό, ας ξυστεί, ας αναδιαμορφωθεί, ας πάει μια βόλτα και όταν γυρίσει, αν βρει κάτι όρθιο, να εύχεται να τον πλακώσει σε μια στιγμή.

 Το άλλοθι ας μην γίνει ένα με ό,τι δεν γνωρίσαμε, με ό,τι δεν μας έριξε μια μάτια και ΄΄δεν έχουμε και λέμε΄΄.

 Λικέρ στα ποδαράκια σου. Ένα εκατομμύριο στραβά σου σε συμφωνία και το κορμί σου μπροστά μου να θυμάται το δικό μου και τα δυο μαζί να θυμούνται τις πληγές και τις γλύκες. Μέσα σου στήνω μια παράσταση. Γαμιόμαστε και γελάμε. Πόσοι θα το ήθελαν αυτό; Ακόμα και με γενναία έκπτωση ή κλιματισμό.





Δεν υπάρχουν σχόλια: